Հունվարի 30
Մայրենի- սովորողները գրում են ձեմեռային ճամբարի մասին:
Մաթեմատիկա- բանավոր հարցում: Թեմա — բազմապատկման տեղափոխության հատկություն, ինքնուրույն աշխատանք-%d5%b0%d5%b8%d6%82%d5%b6%d5%be%d5%a1%d6%80%d5%ab-30-matem
Տեխնոլոգիա- Սովորում ենք մոնտաժային ծրագիր
Մարմնակրթություն- հեծանիվ ենք վարում:
Հունվարի 31
Մաթեմատիկա- բանավոր հարցում: Թեմա — բազմապատկման տեղափոխության հատկություն,
Մայրենի-սովորողները գրում են ձեմեռային ճամբարի մասին:
Ընտրովի-տրամաբանական խնդիրների լուծում, քննարկում %d5%af%d5%a5%d5%b6%d5%a3%d5%b8%d6%82%d6%80%d5%b8%d6%82
Շախմատ- ֆլեշմոբի խնդիրների քննարկում:
Փետրվարի 1
Մայրենի-Հ.Թումանյան «Խելոքն ու հիմարը» կարդալ, քննարկել:
Մաթեմաթիկա-բազմապատկման տեղափոխության հատկություն,ինքնուրույն աշխատանք%d6%83%d5%a5%d5%bf%d6%80%d5%be%d5%a1%d6%80-1-%d5%a4%d5%a1%d5%bd
Մարմնակրթություն-նախավարժանք, էստաֆետային խաղեր:
Փետրվարի -2
Մայրենի- «Խելոքն ու հիմարը» վերլուծել բարու և չարի կերպարները, պատմել: Լրացնել առաջադրանքները:
Ընտրովի- քննարկել ֆլեշմոբի առաջադրանքները
Մաթեմատիկա-%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4-02
Փետրվարի 3
Մայրենի-Իմ Թումանյանը
Մաթեմատիկա-Մաթեմատիկա-%d5%b4%d5%a1%d5%a9%d5%a5%d5%b4-02
Ես և շրջակա-Երկրներ, մայրաքաղաքներ